Wednesday, March 28, 2007

Snart påskeferie!!!

Gler meg til påskeferie no! Skal bli kjekt å vere meir sammen med familien, vere heime litt, pusse opp rommet til Snuppa og ikkje minst å reise heim til familien min på vestlandet en tur! Blir dessverre litt sjelden vi får reist oppover når det er så langt å reise og det er så mykje som skal gjerast heile tida. No planlegger vi også hytte der oppe, så da blir det forhåpentligvis litt ekstra tid der i løpet av sommaren ;-) Eg har jo permisjon i sommar, og så får vi håpe at Arild får lurt seg unna jobben ei stund...

Mimmi skal bli med oss oppover denne gongen. Får håpe veret held seg fint, så ho får sett plassen fra den beste sida. Hadde vore fint med en båttur til foreldra mine si hytte og kanskje fiske litt. Og vi må jo få kikka på hyttetomta vår på Harpen. Ser ut som det er heilt nydelig der oppe om dagen. Til venstre er et bilde fra webkameraet i dag...


Vi skal også hente ny vogn på vegen oppover :-) Det blir ei svart og grå Phil&Teds-vogn.

2 comments:

TIRIL SOL said...

Hei Marit
Sit her i snøveret og titter på bloggen din. Eg er naboen din heimanfrå som nettopp er blitt mormor! Håper de hadde ein fin tur heimover sjølv om det ikkje var like fint som veka før. I dag har vi 15cm tung nysnø, titt innom sida mi, der ligg bilder tatt idag.

Marit R M said...

Så koselig at du kikka innom da :-)
Gratulerer så mykje med første barnebarn!